Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Zadania standów reklamowych

Zwiększanie rozpoznawalności marki wśród klientów i potencjalnych odbiorców to długofalowe działanie mające na celu potwierdzenie i utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy w oczach klientów. Można to osiągnąć na kilka sposobów. Należy jednak wybrać te najskuteczniejsze. Świetnym rozwiązaniem pozwalającym na wzmocnienie świadomości marki jest na przykład wykorzystanie standów reklamowych. W artykule wyjaśniamy, czym one są i jakie pełnią funkcje.

Standy reklamowe – co to takiego?

Standy reklamowe to jeden z materiałów reklamowych i promocyjnych, który można znaleźć w każdym sklepie. Nazywa się je również ekspozytorami sklepowymi, stojakami lub displayami. Głównym zadaniem standów reklamowych jest prezentowanie oraz atrakcyjne eksponowanie oraz promowanie produktów i marek danej firmy. Ogromną zaletą standów reklamowych są atrakcyjne grafiki, które z łatwością przykuwają uwagę klienta i wzbudzają jego zainteresowanie. Pomagają również w prezentacji towarów i zwiększeniu powierzchni sprzedażowej sklepu. Spełnienie wszystkich tych zadań jest możliwe, ponieważ standy reklamowe są połączeniem półki sklepowej, atrakcyjnej reklamy marki oraz ciekawej formy oferty, prezentacji produktów i nośnika informacji reklamowej. 

Ekspozytory sklepowe doskonale sprawdzają się w sprzedaży bezpośredniej. Dzięki różnym materiałom są dostępne jako stojaki marketingowe zewnętrzne i wewnętrzne. Dzięki szerokiemu wyborowi stojaków reklamowych producenci z łatwością dobiorą rozwiązanie odpowiednie do swoich potrzeb lub aktualnie przeprowadzanej kampanii reklamowej.

Zadania standów reklamowych

Ekspozytory reklamowe są rozwiązaniem wybieranym przez wiele firm i marek. To opcja, która pozwala skutecznie wzmacniać świadomość marki, niezależnie od rodzaju produktu i branży, w której działa firma. Standy reklamowe można precyzyjnie dopasować do konkretnego produktu i marki, ponieważ dostępne są w różnych gabarytach i rozmiarach. 

Mniejsze standy reklamowe doskonale sprawdzają się na ladach bezpośrednio przy kasach. To bardzo popularny sposób na zachęcenie klienta do dokonania dodatkowego zakupu w oczekiwaniu na finalizację zakupu. Z kolei większe ekspozytory sklepowe umieszczane są na podłodze w głównych alejkach sklepu, tj. w miejscach, w których najłatwiej przyciągają uwagę klientów. Za pomocą takich działań można zwiększyć sprzedaż produktów danej firmy i wzmocnić rozpoznawalność marki. Funkcję reklamową standów uzupełnia ich atrakcyjna grafika, ciekawa kolorystyka oraz wysoka jakość wykonania.

Dlaczego warto wykorzystywać standy reklamowe?

Choć standy reklamowe kojarzą się głównie z dużymi sklepami i innymi, nawet mniejszymi punktami sprzedaży, nie jest to jedyny sposób ich wykorzystania. Doskonale sprawdzają się również w punktach obsługi klienta, placówkach usługowych, a nawet na imprezach branżowych czy targach. Nierzadkie jest także wykorzystywanie standów reklamowych w placówkach publicznych, takich jak instytucje edukacyjne czy kulturalne. Powszechne stosowanie ekspozytorów reklamowych wynika bezpośrednio z wielu korzyści i zalet tego rozwiązania, jakie niesie ono dla marki. 

Obecnie produkowane standy reklamowe charakteryzują się nowoczesnym designem, który z łatwością można dostosować do potrzeb reklamowych konkretnej marki. Decydując się na współpracę z renomowanym i doświadczonym producentem nośników reklamowych, możesz zaufać oryginalności rozwiązań. Niepowtarzalność projektu i wykonania pozytywnie wpływa na wizerunek promowanej marki. To z kolei oznacza wzmocnienie rozpoznawalności marki, niezależnie od branży, w której działa. Współpraca z doświadczonym partnerem w zakresie projektowania i wykonania standów reklamowych to kompletna usługa – od planowania po profesjonalną realizację i ekspercką dostawę. Nie bez znaczenia jest również zastosowana technologia produkcji. 

Nowoczesne stojaki reklamowe to już nie proste standy z tektury, ale złożone konstrukcje wykonane z różnych materiałów, takich jak tworzywa sztuczne, drewno, metal czy materiały drewniane. Wysokiej jakości ekspozytory reklamowe to także szeroki wybór różnych technik druku, które zwiększają trwałość i jakość nadruku. Biorąc pod uwagę wszystkie wyżej wymienione zalety wzmacniające rozpoznawalność marki, warto do takich rozwiązań wybierać nowoczesne standy reklamowe od doświadczonego producenta.

źródło: POSideo

Sign Up to Our Newsletter

Be the first to know the latest updates

[yikes-mailchimp form="1"]